Zorg

​

Leerlingen verpleegkunde en verzorgende ig, kunnen uiteraard helpen met zorgtaken zoals hulp bij: het douchen, aan- en uitkleden, toiletgang, steunkousen aan- en uittrekken, mobiliteit, maar kunnen in overleg ook ondersteunen tijdens de vliegreis, met boodschappen doen, of vergezellen tijdens een uitstapje in de omgeving.

​

N.B. De leerlingen voeren geen voorbehouden of risicovolle verpleegtechnische handelingen uit. Het is dan ook van belang dat een gast dit zelf kan, of dat een reisgenoot dit doet.

Hulpmiddelen
​

In de villa zijn hulpmiddelen aanwezig. Zo is er op de gedeelde badkamers van de appartementen op de begane grond een douchestoel en kunnen vakantiegasten passende hulpmiddelen reserveren zoals een postoel, rollator en rolstoel. Wanneer een vakantiegast andere hulpmiddelen nodig heeft, neem dan contact op met Stichting Klavervier om te kijken of dit mogelijk is.